Uvod, pitanja za proveru
ИМЕ И ПРЕЗИМЕ
_______________________________________
1.
Физика
је _____________________________________________________________________________
2.
Природне
појаве могу бити _____________________________________________________________________________
3.
Материја
је _____________________________________________________________________________
4.
Материја се у
природи јавља у облику __________________________________________ и ____________________________________
5.
У
ком се стању може наћи материја ?
а) само у облику супстанције
б) и у облику супстанције и у облику физичког
поља
в) само у облику физичког поља.
6.
Физичка
тела су сачињена од ____________________________________________________________________________
7.
Супстанција
је _____________________________________________________________________________
8.
Задатак
физике је _____________________________________________________________________________
9.
Предмет
проучавања физике су :
а) друштвене појаве
б) натприродне појаве
в) природне појаве
10.
На
који начин се у оквиру физике проучавају
природне појаве?
а) само посматрањем
б) посматрањем, мерењем и вршењем огледа
(експеримента)
в) преко
интернета.
11.
Експеримент
или оглед је _____________________________________________________________________________
12.
Облици
постојања материје су _____________________________________________________________________________
13.
Примери
механичких природних појава:
_____________________________________________________________________________
14.
Која
је појава механичка ?
а) кључање воде
б) сијање сијалице
в) кретање брода.
15.
Примери
топлотних природних појава: _____________________________________________________________________________
16.
Обележи
у табели, да ли је реч о физичком телу, супстанцији или физичком пољу.
Пример
|
Физичко тело
|
Супстанција
|
Физичко поље
|
Метални ексер
|
|||
Стакло
|
|||
Гравитација
|
|||
Сребро
|
|||
Магнет
|
|||
Електрично поље
|
17.
Примери
електричних и магнетних природних појава: _____________________________________________________________________________
Читајући овај Ваш тест вратила сам се у 6, 7. разред и подсетила неких занимљивих недоумица из тог доба. Питање из угла професорке књижевности и језика: Колико Вам времена одузима објашњавање, тумачење и учење нових појмова и израза? Ученици имају све оскуднији речник, а верујем да у овом тесту има за њих бар десетак "занимљивих" речи.
ОдговориИзбришиSlažem se da im je rečnik sve oskudniji ali ja se ne predajema. Trudim se i nije lako. Svaki kontrolni je borba jer ne žele da se trude da razmišljaju ali stalno ih podsećam da ih učimo da budu svestrani i analiziram i pomažem dok rade kontrolni. Ne odustajem. Nivo održavam kada je njihov i moj rečnik u pitanju a pogotovo moj i time mislim da im dajem primer... Mada nekada i ja vidim da sam nedorečena ali napredujem...
Избриши